Algemene absintdiscussie

Nieuwjaars 'Green-night'?

GrayWolf (09/27/05 om 10:54:44):

Het zit eigenlijk al jaren aan me te knagen, een Absinthe avond met mensen met smaak die niet 'high' zijn van de fabels eromheen.. Een paar goede kwaliteit soorten op tafel, een fontein of twee, glazen en lepels, en dan met een aantal een avondje gezellig bij mekaar komen.

Hoewel ik weet van de 'wormwood society' dat die avonden vaak een succes zijn in hun omgeving vroeg ik mij af of mensen hier ook belangstelling hadden hiervoor.

Ik woon in Lelystad, beschikt over een grote ruimte, ruime tuin, vuurkorf bij ons tuin chaletje en zit vlak aan het bos. Mooie omgeving dus al zeg ik het zelf!

Mijn vraag is dus.. hebben mensen hier interesse in 'The Green Night' zo ergens rond december? Moet nog het een en ander plannen, en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. De entree zal zo rond de 20 á 30 euro liggen, en ik zal zorgen dat er een ruime selectie is om uit te kiezen! Men mag natuurlijk altijd zelf ook flessen om te delen mee nemen. Hapjes zijn ook inbegrepen.

Let wel, het is GEEN zuip festijn.. weet je grens, en hou het gezellig. Slaap plaatsen kunnen geregeld worden..

Dus.. ideeën? suggesties? Laat het horen!

 

Helfrich (09/27/05 om 23:01:44):

Leuk idee, maar denk je dat je voldoende geïnteresseerden bij elkaar zou kunnen krijgen (in Nederland)? Negen van de tien vragen die binnenkomen via groenefee.nl gaan over synthetische rommel en hallucinaties. Oproepen op dit forum doen mensen soms blokkeren. Straks zal alles misschien anders zijn -- in ieder geval timmeren we op onze manier aan de weg, tegen de verdrukking van het vulgus en de media in, zelfs van de zogenaamde culturele elite die literaire absintavonden opluistert met gifgroene swills.

Mijn steun heb je. Het zou een uitgelezen gelegenheid zijn om ook wat nieuwe soorten te presenteren: een Barski, een wilbert_v met alantswortel en desnoods een Helfrich.

 

wilbert_v (09/27/05 om 23:40:29):

Helfrich schreef:

een Barski, een wilbert_v met alantswortel en desnoods een Helfrich.


Het zal eerder zijn:

een Barski, een Helfrich en desnoods een wilbert_v met alantswortel.

Nu we het er over hebben: het pakketje is onderweg!

 

Helfrich (09/28/05 om 00:25:24):

Eh, ja... mijn 'desnoods' was niet geheel zonder ironie. Maar alvast hartelijk dank voor je zending. Ik ben heel benieuwd!

 

GrayWolf (09/28/05 om 10:06:09):

Kijk dat zijn nou nog eens trekkers! Zou leuk zijn!

Dat was ook mijn rede waarom ik het wat vroeger wou neerzetten op het forum, kan het gros er eerst even aan wennen.

Anders is het misschien een uitgelezen kans de mensen van het forum wat dingen bij te brengen.. Het enige doel is eigenlijk een gezellig avond met goede en nieuwe Absinthes mocht dit uit komen.

 

Z.v.E (10/04/05 om 20:58:59):

Leuk idee idd.

Het is even afhankelijk van de datum of ik kan.

 

GrayWolf (10/06/05 om 21:24:05):

Als men data heeft wat absoluut niet zou kunnen dat graag ook even posten, kunnen we er een beetje rekening mee houden

 

Barski (10/19/05 om 19:38:15):

Klinkt gezellig, ik ben er wel voor in. De laatste keer dat ik aan een absint-avond deel nam was in het voorjaar en dat was een follow-up op een avond bij Hellfrich. De tijd lijkt me rijp voor een nieuwe avond, ik hoop alleen dat ik dan al een voldoende uitgerijpte "Barski" op tafel kan zetten  ;D

 

Z.v.E (11/01/05 om 09:49:32):

Het lijkt me in ieder geval wederom erg gezellig. Is er al een soort van principe datum vast te stellen? Het weekend van week 1 of 2 2006?

 

GrayWolf (11/01/05 om 19:20:22):

Zou inderdaad goed zijn als mensen met suggesties komen wanneer het het beste uit zal komen.

Mijn lijkt inderdaad de eerste week van januari een goed idee, maar dat ligt geheel aan de mensen die willen/kunnen komen

 

Algemene absintdiscussie